1 Mayıs 2007 Salı

U.E.F.A. Kupasını almak gibiydi .

Rusyadayız ,Bir akşam, bir kız arkadaşımla bara gittik , (Arkadaşım Alman ,25 yaşında ve bir Alman şirketinde çalışıyor. ) Barda bir Amerikalı yanımıza geldi. Bizimki Amerikalıyla daha önce bir iş görüşmesinde tanışmış . Benim Türk olduğumu Amerikalı bilmiyor ve aralarında ingilizce konuşmaya başlıyorlar ,

Alman : Nasıl Rusça öğreniyormusun ?
Amerikalı : Benim Rusça ‘dan önce Türkçe öğrenmem gerek ,çünkü Türklerle çalışıyoruz dedi ve Türkçe bir şeyler söylemeye çalıştı .

Ben duyduklarıma inanamadım.O anda neler hissettiğimi inanın anlatamam .Galatasaray ‘ın U.E.F.A. kupasını aldığı andan farklı değildi. Bu satırları yazarken bile gururlanıyorum.

Bu duyguyu yaşattığın için Teşekkürler ENKA Ekibi ve vizyon sahibi Patronları ,

Ülke başarımıza gerçek katkılarınız karşısında saygıyla eğiliyoruz .

Hiç yorum yok: