18 Mayıs 2007 Cuma

İşi Ustasına Vereceksin

Yıllar önce eve saten boya yaptırmak istedik ,bizim apartman görevlimiz ‘’ Ben boyada yapıyorum ‘’ dedi .O ana kadar bu işi yaptığını bilmiyordum .Ama diğer ustalardan iyi fiyat verince onu bir anda usta görmeye başladım.

İşi gecikmeden bitirdi sonuçta , yalnız duvarların bazı yerleri eğri büğrü olmuştu. Ucuz etin yahnisi hikayesi arkadaşıma kızamadım . Hata bendeydi .Çünkü o konuda tecrübesi yoktu ve tecrübenin bedelini ona ödememiştim.

Belli bir büyüklüğe gelmiş bir firma düşünelim ,patronu işini bir seviyeye getirebilmek için başka konularda kendisini yeterince geliştirememiş , gerçektende o aşamaya kadar önemli şeyler başarmış olsun .

Bu aşamadan sonra ne olacak ?

Stratejiler oluşturmak ,firmayı her konuda iyi yönetmek , dünyayı takip edebilmek gerekiyor.

Bu yetiler ve zaman gerekli , sende yeterli ölçüde varmı ?

Karar tabiki senin . İyi bir örnekte olabilirsin . Genelde gördüğümüz sıradanlaşmış kötü bir örnekte ....

Bkz. İyiyken kötüye giden firmalarla ilgili yazılar.

Hiç yorum yok: