10 Mayıs 2007 Perşembe

Kahramanmaraş 'tan Bir İstek

Bu yazı Ekonomitürk’ten alınmıştır.Aynen aktarıyoruz

Asagidaki yardim istegi e-posta kutuma geldi, sizlerle paylasmak istedim. (VERITAS)

Belki Zeliha ogretmene yardimci olmak isteyenler cikabilir aramizdan.

"MerhabaBen Zeliha Taskn, Göksun Yavuz Selim ilkögretim okulunda rehber ögretmenim. Bildiginiz gibi okullar ögrencilerin barindiklari evleridir. Sürekli olarak bir arada olan ögrenci ve ögretmenler, zor sartlarda egitim ve ögretim faaliyetlerini sürdürmektedirler. Burada gerçekten kazanmamiz gereken büyük bir ögrenci kitlesi var, fakat yasadiklari birçok olumsuz seyden dolayi, bu çocuklar çok küçük yaslardan itibaren her seyden nefret etmeye ve umutsuzluga kapilmaya basliyorlar. Ayrica velilerin ilgisizligi ve çocuklarin okumaya karsi isteksiz olmasi ve daha sayamayacagim birçok sorun.Fakat tüm bunlardan öte ve bence en önemlisi bir kütüphanenin eksikligi...Böyle bir durumdan onlari kurtarmanin tek yolu onlari kitap okumaya yönlendirmek. Iste burada sizlerin devreye girmenizi ümit ediyorum. Bize gönderebileceginiz kitaplarin bizim için nasil bir deger tasiyacagini tahmin bile edemezsiniz, 1 tane bile olsa...Asil sorunumuz kütüphaneyi kitaplarla doldurmak.Bu baglamda, sizden okul kütüphanemize kitap yardiminda bulunmanizi ögrencilerim adina rica ediyorum. Sizler de takdir edersiniz ki, bugünkü neslin en büyük problemi kitap okumamak. Biz de cehaletle mücadele eden aydin insanlar olarak sizlerin bu konuda gerekli duyarliligi göstereceginizden eminiz. Ögrencilerimiz de sizlerin bu talebimizi geri çevirmeyeceginizden emin!

Saygilarimla,
Zeliha TASKINmailto:TASKINrehberzeliha@gmail.com
Okul Müdürü Mevlüt SAGIR0 505 352 96 36
Yavuz Selim Ilköðretim Okulu
Okul Telefonu 0 344 714 10 54
Göksun/KAHRAMANMARAS"

Hiç yorum yok: