1 Mayıs 2007 Salı

Birazda aynada kendine baksan ?

Bir gün toplantıda geçmiş dönem performansımızı değerlendiriyoruz.

Ben ise insanları sürekli başarısızlığa yönlendiriyorum.Ama farkında olmadan ,

Nasıl mı başarıyorum ? Çok kolay moral bozarak tabi . O olmamış ,bu olmamış ,şöyle yapın ,böyle yapın diyerek.....

Ben bu şekilde saçmalamaya devam ederken birisi sözümü kesti ve ‘’ Biz bu kadar mı başarısızız ? ‘’ dedi. Kafamı kaldırdım ,bir an düşündüm ,bana bunu söyleyen ekipte performansını en çok beğendiğim ,en vazgeçilmez gördüğüm kişi .Demekki hatalı olan benim ,o anda kendime çok kızdım ,kötü yöneticiliğimin farkına o ana kadar nasıl varamamıştım ? Kendime geldim sakin bir görüntü ile başarılı olduğumuzu ama daha iyi olmamız gerektiğini söyledim.Gerçektende rakamlar benim olumsuz davranışımı yansıtmıyordu.

Kötümser sözler söyleyerek yalnızca çalışanların içini karartırsınız.Bu şekilde motivasyon olmaz aksine en iyi elemanlarınızı bile kaybedebilirsiniz.

O arkadaşımıza ,gelişimime katkıda bulunduğu için teşekkür ediyorum.

Hiç yorum yok: