11 Kasım 2011 Cuma

İş Verimini Arttırmak İçin Ne Yapmalı

İşinizi geliştirebilmek , başlangıç , büyüme ve olgunluk dönemleri olmak üzere üç aşamada gerçekleşir.

Kendi işimi yapmaya başladığım ilk dönemlerde önceliğim ayakta kalabilmekti . Giderlerimi karşılayabilmek için müşterilerin her istediğini yapıyordum .

On bir ay kadar sonra işyerime gelebilecek yeterince müşterinin dikkatini çekmiş , düzenli bir gelir elde etmeye başlamıştım . Artık büyüme aşamasına geçebilirdim . Yanıma daha verimli çalışabilmek için bir asistan aldım .

Yapmam gereken bir çok iş olduğunun farkında olsam da verimli olanlara öncelik vermeye ihtiyacım vardı .

Müşterilerimin yarısı önemli bir süreyi gelir yaratmayan telefon konuşmaları , mil cevaplaması , ürün paketlenmesi gibi işlere harcıyordu .

Günlük işleri yapmak yerine gelir getirici aktivitelere bakma kararını aldım .

Bunlar ;

Daha fazla pazarlama
Daha fazla müşteriyle çalışma
Daha fazla ürün ve servis yaratmaydı .

Haftada üç günümü iş geliştirme ve müşteri randevularına ayırmaya başladım .

Bir süre sonra bunu başarmış ve gelirimi arttırmıştım .

Bir çok insan vaktinin yarısını verim getirmeyen işlere ayırır . Bunun farkına vardığınızda veriminiz ve geliriniz artacaktır .

kaynak:beawealthyentrepreneur

Hiç yorum yok: