9 Ocak 2008 Çarşamba

Global Pazarlama ve Marka Stratejileri

Uluslar arası pazarlama ve marka stratejileri Planlama ,Zamanlama ve Uygulamayı içerir.

Global bir marka yaratmak ise değerli bir ürün veya servisten fazlasını gerektirir.

Uluslar arası bir etkiye sahip olabilmesi için firmalar doğru zamanda ,doğru yerde ,doğru markayla pazara girmelidir ,bunun anlamı Global Marka Stratejisidir.

Günümüzde marka stratejisinin inşası Global Pazarlama Stratejisinin yaratılmasında kritik bir unsurdur.

Global Pazarlama Stratejisi

- Marka bilinirliğinin nasıl arttırılacağı ,

- Marka bilinirliğinin yeni ve varolan pazarlarda ne şekilde geliştirilebileceği

konularını içerir .


Plan ,marka farkındalığının arttırılması ve Pazar payının hızlı ve global olarak arttırılabilmesi için uygun satın alma ve ortaklıklarıda içerebilir.

Global markalarda konumlandırma ,reklam stratejileri ,kişilikler ,bakış açıları ,nasıl anlaşılması gerektiği konuları da önemlidir.

Pazarlama yönetiminde Global markalaşma ürün tanımlama sürecinin son aşamasıdır.

Dünyanın en çok bilinen markaları tüketici ürün ve servisleri konularındadır.

Yalnız markalaşma kurumsal müşterilerin global marka güvencesinde aradığı gibi bilgi teknolojileri ve yasal servislerde de önem kazanmaktadır.

Tedarikçiler ve iş dünyasındaki müşteriler istikrar ve güven aramaktadır.

Başarılı Global firmalar global bazda müşterileriyle yalnızca tek bir markanın inşasına yardımcı olabileceği ,güvene dayalı yürüyen bir ilişki ihtiyacının farkına varmıştır.

kaynak:caslione

Hiç yorum yok: