21 Nisan 2008 Pazartesi

Gelişmekte Olan Ülke Firmaları Yarışı Neden Kaybeder

Günümüzde hiçbir ülkenin firması diğer ülkelerle etkileşime geçmeden büyük bir başarı yakalayamaz.

Gerekli olan , oyunu dünyayı kapsayacak şekilde büyütmek , dünyadaki yeni iş yapma standartlarını anlamak ,markayı korumaktır.

Önce bilgiye dayanan bir platformda orijinal ve franchise ‘ a uygun ürünler yaratılmalı , bu ürünler geniş toplum kesimlerinin dikkatini çekebilmelidir.


Devletlerin ,özel şirketlerin ,birliklerin ,üniversitelerin kafasında , uluslar arası yeni ekonomideki oyun planları hazırlanmalı ve uluslar arası pazarların ne yönde geliştiğini anlamaya hazır olmalılar.

Pazarların ele geçirilmesi global imajın yerleştirilmesi gittikçe kritik bir konu haline gelmektedir.

Ülkelerdeki pazarlama ekiplerinin markayı anlaması çok önemlidir.Bu konuda eğitim verilmesi gerekir. Sonrasında ise büyük bir başarı yaratılması konusunda etkili sonuçlar alınabilir.

Yerleşim

Franchise yani iş sahipliği modeli bu konuda etkili bir alternatiftir. Gerçek başarı yöneticiler ne zaman patron olursa gelir.

Sonuçları ise bağlılık ,yüksek seviyede hizmet ve performanstır.Bu sonuçlar kalite kontrolü ve büyümeyi destekler.

Sonuçta kazananlar franchise veren ,alan ve müşterilerdir.

Kaybedenler ise iyi ürünler ve hizmetler ortaya koymalarına rağmen pazarlama şemsiyesini ,global marka kimliğini oluşturamayanlardır.

En hızlı ilerleyen oyuncular , en büyük değeri yaratanlardır.


kaynak:pragmaticmarketing

Hiç yorum yok: