4 Mart 2008 Salı

Firmalarda Değişime Uyumu Sağlama Stratejileri

Cisco internet network ‘unde dünyada lider bir şirket .Firmanın kanal organizasyonları ,firmadan firmaya satış (B2B) ,IBM gibi iş ortaklarıyla dünyada ürün satışı satışlarının % 85 ‘ini oluşturmakta .

Rekabetçi pazarlarla karşılaşılmaya başlanınca kanal organizasyonlarında değişim ihtiyacı ortaya çıktı.

Cisco yönetimine yardımcı olmak için bir global yönetim okulu olan Thunderbord onlarla birlikte stratejik ortaklık olasılıkları üzerinde çalıştı.

Örneğin Venezuela ‘da elektronik kitaplar içeren bir yeni Kütüphane sistemi üzerinde çalıştılar.

4 günlük aktif olunan toplantılarda projelerin geliştirilmesi için fırsatların tanımlanması üzerinde durdular.

İşbirliği döneminde Thunderbird Cisco ‘ ya '' Ne geliştirmek istediğini '' sordu ? ve kendisiyle birlikte öğreneceğini , global tecrübesiyle büyük başarılar elde edebilmesi için bilgi ve tecrübe desteği vereceğini belirtti.

Sonuç :

Müşteri bağlantılı proseslerin ,Pazar ,Satış , İş planlaması proseslerinin geliştirilmesi ,gözlemleme stratejileri yanı sıra büyüme ,dinleme yetenekleri ,anlama ve yorumlama ,global pazarlarda çalışma konularında işbirliği yapıldı.

Cisco ‘ ya projelerle ilgili yol gösterildi . Pazar potansiyellerinin anlaşılmasıyla birlikte spesifik öngörüler yapıldı.

Karmaşık organizasyonlar hiçte kolay değildir .Global ölçekte olanlar dahada zordur.

Thunderbird ‘un öğrenme ve danışmanlık ağı eşsiz büyüme ve yönetim değişikliği çözümleri sunar ve üç aşama olarak özetlenebilir ;

Stratejik danışmanlığın derinlemesine düşünülerek tasarlanması ,

Sınıf çalışmalarıyla öğrenim

Uygulama aşamasında koçluk ve danışmanlık.


kaynak:thunderbird

Hiç yorum yok: