19 Şubat 2008 Salı

Pazarlama Verimliliği İnşasında Güvenin Önemi

Kariyerim boyunca medya ve reklam konularında ,teknolojinin farklı görünümlerini araştırdım ,oluşturdum ve kullandım.

Evde ,şirkette ,yazılım firmasında ,hatta kendi danışmanlık firmamda çalıştım.

Bu tecrübelerden bir genelleme yaptığımda , pazarlama yapılan şirketin sektöründen bağımsız olarak pazarlamanın yönetilmesinin güçlüğü ve verimliliğin her geçen yıl zorlaştığını ve değiştiğini düşünüyorum .

Değişmez tek şey ise güven .

Beklentileri Belirle ;

Yönetim ekibi açısından önemli bir nokta , pazarda nelerin hedeflendiğinin ve ne beklendiğinin açıkça tanımlanmasıdır.Bu durum görev tanımlamasıyla başlar ve her şeyin planlanması ve strateji toplantılarıyla devam eder.

Organize ol ;

Organize olma konusunda web tabanlı işbirliği araçları projelerle ilgili bütünü görmeye olanak vermekte .Ben saleforce.com ,google calendar ,37 signals basecamp ve igtd ‘yi kullanıyorum.

Onlara bak . Ben bu araçları merkezi kontrolü yaratmak ve ekibimi takip etmek için kullanıyorum.Bana ve ekibime yapılan işin izlenmesini ve gerekli bilgilere kolayca erişebilmeyi sağlıyor.

Doğru acente ve tedarikçilere ulaş.

Bu çok kritik bir nokta .

Yinede ilk ve en önemli faktör bu karşılıklı işbirliğinin güvene dayalı oluşturulması.

Hepsini tek başına yapamazsın .Önce ihtiyacın olan işleri yapabilmek için insanlara yetki vermen gerektiğini anlamalısın.

Sistemi inşa et ,kontrolü planla ve işlemesi için yetkilendir.

kaynak:madisonavenue

Hiç yorum yok: