1 Aralık 2009 Salı

Yeni Ürünler Tasarlarken Eksiklerinizi Gözden Geçirin

Yenilikler ile eksiklikler arasında hoş bir ilişki vardır .

Microsofttan Bob ‘un verdiği derste değindiği konulara bir göz atalım .

Müşterilere beklentilerinin altında olan ürünleri hiçbir zaman vermeyin .

Satışlarda ürünün yapabileceğinin üzerinde sözler vermek kapıyı açsa da bu iyi bir fikir olmayabilir .

Müşteriler teknolojiyi umursamaz .

Ürün ve hizmetlerden beklentileri hayatlarının kolaylaşmasıdır .

Küçük pazarlama bütçeleri harikalar yaratabilir .

Yaratıcı ekiplerin küçük pazarlama bütçeleriyle başarılarını biliyorum .

Ne üretirseniz üretin , müşterilerden ürünlerinizin başarılı olduğu şeklinde geri bildirimler almaya başladığınızda ilk etkiyi yaratmak için yalnızca bir şansınız olduğunu unutmayın .

Risk almaktan korkmayın

Bir şirketteki en kötü huylardan biri risk alınmamasıdır . Tercümesi , çalışanların farklı buluşlar için desteklenmemesidir .

Etkileyici gösterilerin işlevsel rolünü hiçbir zaman unutmayın .

Her sektör , hizmet , ürün bundan etkilenir . Sürecin testinde , geri bildirimler alınmasında , girişinde şirket içi konuşmalardan kurtaracaktır .

Yaptığınız iş ilk seferde başarılı olmazsa fikirlere açık olun . Bazen ısrarcılığa , yanlışları bulmaya önem vermek gerekebilir .

Alaya alınmaktan çekinmeyin .

kaynak:fastcompany

Hiç yorum yok: