4 Aralık 2009 Cuma

Yanlış Pazarlama Kararları Başarısızlığa Yol Açar

Araştırmalar yeni iş girişimlerinin yüzde altmış oranında yanlış pazarlama kararları nedeniyle başarısızlığa uğradığını göstermekte .

Pazarı test etmeden ürünler sunmak hatalara yol açabilir .

90 ‘lardaki iridyum uydu telefon sistemleri uzaya uydu yerleştirmek için büyük paralar harcadı , fakat az sayıda insan bu hizmet için yüksek bir ücret ödemeyi kabul etti .

En iyi telefon fikri dünyanın her yerinde kullanılabilendir . Bunu basit bir pazarlama araştırmasıyla öğrenebilirlerdi .

Yeni ürünleri çok ucuza satmak .

Bir firma sandviçten , kahveye kadar bir çok ürünü müşterilere teslim etmek işine girmişti . Kısa sürede büyük ilgi gördüler . Tek problemleri ise ürün teslim maliyetinin kar marjından yüksek olmasıydı . Bir süre sonra kapandı .

kaynak:badmarketingideas

Hiç yorum yok: