Şirketiniz serbest düşüşe geçmiş olabilir.
Böyle bir durumla karşılaşırsanız nedenlerini anlama konusunda aşağıdaki unsurlar sizin için önemli olacaktır.
- Pazarla ilgili varsayımlarınız yanlış olabilir.
- Kapasiteniz ,yetenekleriniz , stratejinizi destekleme konusunda düşündüğünüz gibi olmayabilir.
- Yıllardır pazara girmekte olan rakiplerinizi izlemede yetersiz kalmış olabilirsiniz.
- Pazar payınızla , pazarı anlama konusundaki bilgilerinizi yenilememiş olabilirsiniz.
- Ürün ve servislerinizin müşteri gözündeki değerini test etme konusunu uzun süredir göz ardı etmiş olabilirsiniz.
- Yeni ürün ve servisler konusunda verimsiz veya geride kalmış olabilirsiniz.
- Sadık müşterileriniz sizin markanız için artık daha fazla ödemek istemeyebilir.
kaynak:hbs
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder