16 Temmuz 2008 Çarşamba

21.Yüzyıldaki İlk Treni Kimler Kaçırıyor ?

Her ne kadar gelişmekte olan ülkelerin kendilerini geliştirme ihtimali olsada ,global seviyedeki ekonomik aktivitelerin güçlü bir şekilde yeniden gözden geçirilmesi bir gerekliliktir.

Gelişmekte olan ülkelerin gelişebilmek için rekabete uyum gösterebilmeleri gerekmektedir.

Rekabete uyumun merkezinde , gelişme stratejileri ve politikalarına uygun olarak dünya pazarlarındaki üretim kapasiteleri ve rekabeti geliştirme yetenekleri önem kazanmaktadır.

90 ‘lı yıllar gelişme fırsatlarını değerlendirebilen ülkelerin neler yapabildiğini göstermiştir.

Bu dönemde 25 ülke ekonomisi yıllık olarak % 5 ve daha fazla büyümüştür.% 60 ‘ ı ise bu dönemdeki fırsatları değerlendirememiştir.

Globalleşmede başarılı olabilmek imkansız bir süreç değildir.

Yalnız ;

Her ülkenin kendi gerçekleri ve doğruları ışığında süreci değerlendirmesi kaydıyla


kaynak:commerce.nic.in ,hindistan 2004

2 yorum:

Hülya Konar dedi ki...

bisikletle izlanda yolculuğunun linki bende de var.bende takip ediyorum onları.sizinde kaçırmamanıza ve aynı olmamıza
sevindim.
buarada linkleri falan işaret eden o el sallayan:)simge çok güzel olmuş.daha bir soft hava vermiş sayfanıza.
iyi haftasonları.

Dr.Firma dedi ki...

İyi haftalar

Bisikletle İzlandaya Linkini sizin sitenizde gördüm.Canlı yayını takip etmeye başladım :)Bu konuda teşekkür ederim.

El sallayan adam ,belki de kadını :) tesadüfen buldum.Beğenmenize sevindim.Benimde hoşuma gitti.