12 Mart 2010 Cuma

Müşteriler Uyandıklarında Reklamları Düşünmez

Müşteriler uyanıp yataktan kalktıklarında ‘’ Umarım birileri bana bu gün bir reklam gönderir ‘’ demez.

Gerçek dünya böyle işlemez.

Yinede müşteriler yataktan kalktıklarında iş problemleri ,amaçlar ve kendileri için önemli olabilecek diğer şeyleri düşünürler.

Reklamınız önemli bir nedenle ilgisini çekemezse bu onun için değil sizin için önemli olur.

Hedefinize uygun müşterilerin düşüncelerini henüz anlayamadıysanız , reklamın yanı sıra doğru dürüst bir işte yapamazsınız.

Pazar araştırmalarına dönün ve pazarın hakkında daha fazlasını öğrenin .

Araştıma ve sonuçlarını anlama reklamınıza alınacak tepkilerin anahtarıdır.


kaynak:enrepreneurslife

3 yorum:

Özkan D. dedi ki...

merhabalar,
gecen iyilik olsun diye yazılarınızın çalındığını söylemiştim, yorumumu sildiğiniz gibi, sitedeki yazılarınızın çalınmasına müsaade eden bir de uyarınız varmış zaten, kusura bakmayın artık.
özkan.

Dr.Firma dedi ki...

Özkan bey ;

Geçmiş yorumunuz ve aynı gün bir diğer yorum yanlışlıkla silinmiş , kusura bakmayın , üzgünüm .

Siteden yazı almak serbest olsada uyarınız için gerçekten teşekkür ederim .

Ayrıca güzel bir bloğunuz olduğunu gördüm ve izlemeye başladım .

Özkan D. dedi ki...

rica ederim,
teşekkürler.