25 Şubat 2010 Perşembe

Markanız Müşterilere Ne Söyler ?

Şu an önünde üç tane ürün olsa , onların sahiplerini nasıl tanımlarsın ?

Neye dayanarak ürünlerle ilgili bir fikir sahibi olursun ?

Markanın kişiliği satın alma kararlarında etkili bir sır mıdır ?

İş sahipleri için markanın müşteriler üzerindeki olumlu , olumsuz etkileri , önemi , satın alma konusunda kayda değerdir .

Ürünlerin müşteriler gözündeki görüntüsüyle ilgili sonuçlara ulaşmak zor ve önemlidir .

Müşterilerdeki etkinin yanlış anlaşılması para kaybettirirken , doğru anlaşılması daha fazla kazanç anlamına gelir .

Buradaki anahtar nokta markanızın müşterilerce nasıl algılandığıdır .


kaynak:smallbussbrand

Hiç yorum yok: