1 Şubat 2010 Pazartesi

Kobiler Rekabette Fark Yaratmak İçin Neler Yapabilir

Sosyal medyayı kullanarak müşteri hizmetlerinde farklılık yaratan online ayakkabı satıcısı zapposun iş yapma şekli belki sizin işletmenize de uygulanabilir .

Müşterilerin ihtiyaçlarını çözün ve beklentilerinin üzerinde memnuniyet yaratın .

Bir çok işte insanlar değişimden çekinirler . Değişimin anlamı daha fazla iş yapmaktır . Yenilik yapılan işin benimsenmesi ve değişimle gelir .

Eğlence ve biraz ilginçlik yaratın . Bunlar müşteri hizmet ekiplerinde çok görülen yaklaşımlar değildir . Performans ve şirket bağlılığı açısından etkilidir .

Cesur , yaratıcı ve açık görüşlü olun .

Yaratıcılık konusunda insanları cesaretlendirmek çatık kaşlı olmaktan farklıdır . Esneklik sağlamak , işlerini yaparken çalışanların kendilerini yetkili ve daha sorumlu hissetmelerine yol açar .

Bir çok başarılı şirket , çalışanlarının işlerini daha iyi yapabilmesi için daha bilgili olmalarını destekler . Eğitim , uygulama ve bilgi çalışanların işlerini daha kaliteli yapmaları için verilen mesajlardır .

Çalışanlarla açık ve dürüst ilişkiler kurun .

Buradaki anahtar kelime dürüstlüktür . Böylece çalışanlar işlerini daha iyi yapmak için kendilerini daha fazla sorumlu hissedecektir .

Aile gibi ekipler yaratın .

Bir çok insan işyerindeki ekiplerin aile gibi olmasında aynı fikirdeyken pratikte böyle işlemez . Aile ruhu , bir güven ve işle ilgili amaç konusunda herkesin çaba göstermesidir .

Daha azla fazlasını yapın .

Fazla kaynak ile az iş yapmak daha kolaydır . Çalışanlarınızı az kaynakla çok iş yapma konusunda cesaretlendirin , başaranları ödüllendirin .

Heyecanlı ve kararlı olun

Bazen heyecanınız çalışanlara ilham verir .

Alçakgönüllü olun .

Mütevazilik çalışanları ve müşterileri etkiler . Bu yaklaşım işyerinde yukarıdan aşağıya doğru iner .

kaynak:openforum

Hiç yorum yok: