21 Ocak 2010 Perşembe

Firmalarda Yenilik Önemli mi ?

1980 ‘li yıllardan itibaren ‘’ Yenilik ‘’ kelimesi daha hızlı kullanılmaya başlanmıştır.

Yeniliğin popüler bir tanımlaması fikir geliştirilmesi veya Pazar fırsatlarını görebilmektir.

Pazar lideri teknoloji firmaları ürünlerinin % 80 ‘ini her beş yılda bir yenilemektedir.

Bu firmalar gerçekte ‘’ Yenilik Uzmanları ‘’ dır .

1920 ‘lerden bu güne bakıldığında GE ‘nin hala hayatta ve hala yenilikçi olduğunu görürüz.

Nokia ‘da farklı bir örnektir.Sınırsız tüketim pazarı potansiyeline yol gösterme konusunda dikkat çekmektedir.

Amazon geleneksel satış yöntemlerini kullanarak pazarı yönlendirmiştir.

Google ise bir diğer örnektir.

Yeniliğe inananların ayakta kalacağı bir dünya bizi bekliyor.

kaynak:ausinnovation

Hiç yorum yok: