10 Eylül 2008 Çarşamba

Geleceğin Müşteri Alışkanlıkları Tahmin Edilebilir mi ?

İş dünyasının kafasındaki değerler ve önemi artan Pazar savaşları .

Yalnız değerler gerçekten anlaşılabiliyor mu ? Nereden geliyor ,neden önemli ?

Çünkü Amerikada farklı yeni bir nesilin olduğu bir çağa giriyoruz.

Farklı gruplara göre ürün ve hizmetleri pazara yerleştirme konusunda değerleri anlayabilmek bu günkü kadar hiç önemli olmamıştı .

Geleceğin satınalma alışkanlıklarında değerlerin güçlü bir gösterge olacağı tahmin edilmekte.

Ulusal basketbol birliği ,değer temelli profilleri pazarlama etkilerini arttırmak için kullanmaktadır.

Peki siz pazarlama konusunda aynı sistemi nasıl kullanabilirsiniz ?

- Yenilikçi ürün ve servisler yaratın.

- Ürünlerinizi tüketici değerlerine göre sıraya koyun.

- Büyük potansiyelli alıcılarınızla güçlü satış ilişkileri sağlayın .

- Yeni pazarlara girerken risk – ödül oranının değerini biçin .

- Büyüyen bir trend olan karlı pazarlama fırsatlarını değerlendirin.

- Hızlı ve kalıcı karlılık için müşterilerin satın alma kararlarını etkileyin .

kaynak:club of amsterdam

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Teknoloji insanların alışkanlık ve tercihlerini de etkiliyor.
Pazarlamanın temel konularından biri teknoloji.
Pazarlama Stratejilerini teknolojiyi de dikkate alarak beliremek önemli.

Dr.Firma dedi ki...

Teknolojinin insanların alışkanlık ve tercihleri üzerindeki öneminden yola çıkarak bazı pazarlama stratejilerinin belirlenmesi ile birlikte ,firmaların bu durumun farkında olması da önemli.

Bir çok firma yöneticisi internetin bile ne anlama geldiğinin henüz farkında değil.

Oysa müşteriler farkında.