17 Ocak 2011 Pazartesi

Firma Hızlı Koşarken Yavaş Müzik Dinlenmez


Koşarken slow müzik dinlenmez .

Bir süredir sağlık için yürüyüş yaparken genelde slow müzik dinliyordum . Bunun o an için bana daha dinlendirici geldiğini farkettim .

Yürüyüş , hızlı yürüyüş derken artık koşmaya başladım ve bazı farkları keşfettim .

Hızlı müzikle koşarken ;

- Daha hızlı bir tempo yakalıyorum .

- Daha uzun süre koşabiliyorum .

- Daha uzun mesafeler gidebilmek için arada bir tempoyu biraz düşürmek gerekiyor .

- Müziğin ritminin bana uygun olması önemli , bazı müzikler hızlı da olsa beni etkilemeyince koşu tempoma yansımıyor ve yeterince hızlandırmıyor .

- Şu anki form düzeyimde uygun müzik bularak çok hızlı koşmak istesemde çok hızlı müzik ve koşu beni çabuk yoruyor , bu yüzden istediğim mesafeyi koşamadan bırakıyorum .

- Bir süre sonra daha fazla form tuttuğumda , hızlı ve uzun koşularda zorlanmayacağıma inanıyorum .

Firmalar da daha hızlı büyümeye başladığında , ekibin , altyapının bu duruma hazır olup olmaması gözden uzak tutulmamalı .

Şirketlerin büyüme stratejileri değerli olsa da , çalışanlar ayak uyduramıyorsa , hedefler çalışanlara ve yöneticilere uygun değilse , anlaşılır bir şekilde anlatılmıyorsa veya firma çalışanlara dar geliyorsa büyük başarılar rüyadan öteye geçemeyebilir .

Hiç yorum yok: