27 Ekim 2010 Çarşamba

Ürününüz Mağaza Raflarında Nasıl Yer Alır ?


Ürünlerini mağazaların en güzel raflarında görmek bir çok şirket sahibinin hayalidir .

Şişelenmiş organik sarımsak satan Garlic Goldun sahibi Brian ‘ında böyle bir hayali vardı .

O , Gelsons bakkaliye zincirinin St. Barbara daki mağazasına bir akşam işlerin yavaşladığı bir saatte giderek ürününün tanıtımını yaptı . Dört saat süren tanıtımının sonunda 92 şişelik satış gerçekleştirdi .

Tanıtımlara her hafta devam etti ve bir ay sonra ikinci mağazada satışa başladı .

6 ayın sonunda tüm Gelsons raflarında ürünü yer alırken ayrıca ülke çapında üçbin perakende mağazaya da ulaşmıştı .

kaynak:ny

Hiç yorum yok: