16 Nisan 2010 Cuma

Otelcilik Sektöründe Yeteneklerinizi Verimli Kullanın

Otel yöneticisi olarak sorumluluklarınız pratikte bir çok süreci içerir .

Ekibinizin her şeyi değil , parçası olduğunuzun farkında olun .

Personeliniz sizin özelliklerinizin ve yaklaşımınızın saygınlığınızı onayladığında başarılı olursunuz .

Projelerde ekibinizi göz önüne alın ve kullanın .

Her çalışanın yetenekleri , ilgisi her projeye uygun olmayabilir . O projeye uygun olanlardan yararlanın . Proje sonuçlarında görülen somut başarıları belirleyin ve oteldeki diğer ekiplerle paylaşın .

Her çalışan için hedefleri , beklenen sonuçları tanımlayın ve anlatın .

Bir çok otel yönetim şirketi , aylık veya onbeş günlük kısa toplantılarla , çalışanlarına uzun vadeli hedeflerini ve büyük resmi anlatır .

Değişimle yüzleşin .

Her işin tek bir çözümü yoktur . Yeni ve değişik alternatifleri göz önüne alın .

Performans standardını belirleyin .

Çalışanların hangi şartlarda başarılı kabul edileceklerinin anlaşılmasını sağlayın .

Çalışanları motive edici , düzenli performans görüşmeleri yapın .

Ödüllendirmeden yararlanın .

İşinizi paylaşın yalnız kontrolsüz bırakmayın .

İşi paylaşmanın anlamı güvenmek , desteklemek ve kontroldür .

Yardımcılarınızı yetiştirin .

Daha üst görevlere geçerken iyi yetişmiş bir ekibiniz olsun .

Başarısızlığa meydan okuyun .

Ampulü ticari bir ürüne dönüştüren ve binden fazla patent sahibi olan Edison ;

‘’ Ben başarısız olmadım , insanların sorunlarını çözmek için onbin kullanılmayan buluş yaptım ‘’ demişti .

kaynak:hotel news recource

Hiç yorum yok: