20 Nisan 2010 Salı

Kendi Markanızı Geliştirebilir misiniz ?

Kişisel markanız kalabalıklar içinde fark edilmenize olanak sağlar .

Küçük işletme sahipleri kendilerini tanıtabilmek için kurumsal firmalar gibi büyük bütçelere sahip olmazlar .

Küçük tecrübelerle kişisel marka yaratılabilir mi ? Bu tahmin edilenden kolaydır .

Hedef pazarınızı belirleyin .

Müşterilerinizin kimler olduğunu bilmeden , onların dikkatini çekmeden bir imaj yaratmak zordur . Müşterilerin ne tür problemlerini çözmeye çalıştığınızı , onların nasıl çözümler aradığını düşünün .

Nasıl eşsiz olabilirsiniz ?

Diğerlerine bakın , onlardan farklı yapın .

Çözebileceğiniz sorunların listesini yapın .

Web sitenizi oluşturun .

Markanın en önemli etkisi güven oluşturmasıdır .

Müşterilerin dikkatini çekemezseniz , ne kadar önemli ürünlere sahip olduğunuz önemsizdir .

Tecrübelerinizi internet sitelerinde paylaşın .

Sağlayacağınız ücretsiz bilgiler markanıza yardımcı olur .

İçine biraz da eğlence katın .

İnsanlara yardım konusunda samimiyseniz , güven sağlamanız kolaylaşır . Kendinizi kandırmayın . Yaptığınız işe kendiniz inanmıyorsanız , müşterilerinizi hiç inandıramazsınız .

kaynak:ezine articles

Hiç yorum yok: