11 Haziran 2009 Perşembe

Durgunluk Döneminde Her İş Kötüye Gitmiyor

Durgunluk döneminde her iş kötüye gitmiyor . Bazı ürünler mağaza raflarından uçuşa devam ediyor

Çikolata ve koşu ayakkabısı satışları amerikada yukarı gidiyor . Şarap satışlarındada düşüş yok , yalnızca daha ucuza yöneliniyor .

Sıcak kekler , bahçe ve güneşlenme ürünleri de ,

Tüketiciler bütçeleri konusunda dikkatli ve otomobil alımı , başlıca diğer aksesuarlar gibi büyük bütçeli şeyleri erteliyor . Küçük bütçeli , evde kendilerini daha rahat ettirebilecek ürünlerde ise daha hoşgörülü . Artık evde daha fazla süre harcanıyor .

Durgunluk dönemi müşterileri kişisel ve finansal olarak kendilerini daha güvende hissettirecek ürünlere ilgi gösteriyor .

kaynak:ass.p

Hiç yorum yok: