Durgunluk döneminde her iş kötüye gitmiyor . Bazı ürünler mağaza raflarından uçuşa devam ediyor
Çikolata ve koşu ayakkabısı satışları amerikada yukarı gidiyor . Şarap satışlarındada düşüş yok , yalnızca daha ucuza yöneliniyor .
Sıcak kekler , bahçe ve güneşlenme ürünleri de ,
Tüketiciler bütçeleri konusunda dikkatli ve otomobil alımı , başlıca diğer aksesuarlar gibi büyük bütçeli şeyleri erteliyor . Küçük bütçeli , evde kendilerini daha rahat ettirebilecek ürünlerde ise daha hoşgörülü . Artık evde daha fazla süre harcanıyor .
Durgunluk dönemi müşterileri kişisel ve finansal olarak kendilerini daha güvende hissettirecek ürünlere ilgi gösteriyor .
kaynak:ass.p
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder