13 Temmuz 2009 Pazartesi

Müşteri Bağlılığı Bir Çok Nedenden Oluşur

Kobilerde müşteri sadakati , marka bağımlılığından çok marka davranışı ile ilgilidir .

Müşteriyi tekrar alışveriş yaptırma konusundaki bağlılık çabalarınız yalnızca kar amaçlı olmamalıdır . İhtiyaçlarının karşılanması önemlidir ve bu sürekli bir gelir anlamına gelir .

Müşteri bağlılığı işyerinizdeki bir çok konuyla ilgilidir .

Bölgenizde en iyi fiyata mal satan siz olabilirsiniz .

İşiniz planlanmamışsa ;

Çalışanlarınızın ne yaptıkları hakkında fikri yoksa , müşterilerin sizin işyerinize uğramaları için yeterli nedenleri olmaz .

Sadık müşteriler fiyat yanı sıra görünüm , çalışma saatleri , samimiyet , hızlı servis , işbirliği gibi bir çok nedenle alışveriş yaptıkları şirketlere bağlanırlar .


kaynak:understandingmarketing

Hiç yorum yok: