2 Mart 2009 Pazartesi

Ekonomik Durgunlukta Uygun Ürün En İyi Üründen Daha Değerlidir

Cevabını merak ettiğim bir soru şöyle ;

Pazarların olabildiğince kötü olduğu dönemler , bazıları için hızla gelişme yakalanabilecek kadar şanslı günler midir ?

Bu gün bir çok şirket bu şansın dışındadır.

Geçmişte direkt satış konusunda böyle bir tecrübe edinme şansına sahip olmuştum.

Şu an insanların dikkatini çekmek için uygun dönemdir.

İyi veya en iyi ürün önemli olsa da uygun ürün bu gün daha değerlidir.

Buradaki anahtar ise insanların uyandıklarında , sabah işe başladıklarında , akşam eve döndüklerinde onlara ilginç gelecek fırsatların ortaya çıkartılmasıdır.


Ürün ve Pazar trendleri konusunda iki önemli nokta ise ;

- Ürün insanların isteklerinden çok ihtiyaçlarını giderecek ,

- Pazarda gittikçe daha fazla insanın dikkatini çekebilecek özellikler taşımalıdır.

Örneğin klasik sağlık hizmetlerinin maliyeti artarken , insanlar alternatif tedaviler araştırmaktadır.

Bir çok sağlık uzmanı ve hasta , önleyici sağlık hizmetlerinin daha önemli olduğunu vurgulamaktadır.

Sağlıklı olmak bir trend olarak ortaya çıkmaktadır.

Buradaki etkileyici malzeme ise su ‘dur.

Mutfaklarda kullanılan su iyonları püskürten bir alet üretiyorsanız ve bunun için filtre edilmiş içme suyu kullanıyorsanız bu yüksek alkalin üretir.

Neden yüksek alkalinli içme suyu ?

Çünkü o vücudun ph derecesini yükseltir . Asiditeye engel olur.Bu durum ise obezite üzerinde etkilidir.

Burada dikkat çekilen şey ,

Su iyonu püskürten aleti almak müthiş etkiler sağlar. Öyleyse bu bir iş fırsatı olabilir.

Aslında önemli olan ekonomilerin kötü gittiği dönemler bir çokları için çaresizliktir.

Bir çokları ise fırsatları şartlara uydururlar.Doğru yere bakarsak ,doğru şeyi görebiliriz.

Bazen yüksek kaliteli ürünlerin etkileyiciliğinin azalması , bazense ihtiyaçların önem kazanması .


kaynak:ezinearticles

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Zaman ve mekanda problem var.
1-Bu ürünün pazarlama zamanı ekonomik kriz zamanı değil ekonominin canlı olduğu zamandır.
2-Müslüman mahallesinde salyangoz satmak sözünü hatırlattı.Kültür düzeyi yüksek ülkelerde pazar şansı olabilir.Bizim ülkemizde insanlar bu faydalı ürünü algılayabilecek eğitime sahip olmadıklarından ticari fiyasko söz konusu.

Dr.Firma dedi ki...

Orpen ;

Su herhangi bir problemi çözebilmek için alternatif maliyeti daha düşük bir madde ise farklı konularda çözümler de bulunabilir.

Doğru yere bakarak doğru şeyi görebilmek gerçekten önemli.

Adsız dedi ki...

Amaç ticarette başarılı olmaksa yazıdaki tavsiyelerin yorumdaki handikaplara sahip olduğunu düşünüyorum.

Dr.Firma dedi ki...

Orpen ;

Makalede dikkat çekmeye çalışılan noktanın vurgulanması için sağlık konusunda alternatif olarak ucuz bir materyal olan su ile ilgili bir örnek verildiği düşüncesindeyim .

Örnekler farklı konularda çoğaltılabilir.

Haklısınız.

Ticarette başarıya ulaştıran yöntemler ülkeler arasında farklılık gösterebilir.

Burada akla gelebilecek diğer bir soru ise ;

Gelişmiş ülkelerle az gelişmiş olanlar arasında ticarette yöntem farkları varsa daha büyük ve kalıcı başarı için hangisinin daha etkili olduğudur .