Bir alışverişe çıktığınızda patron yaklaşımında satıcılarla karşılaşırsanız neler düşünürsünüz ?
Onların insiyatifiniz dışındaki yönlendirmeleri veya ısrarları sizlerde olumlu etkiler yapar mı ?
Benim verdiğim tepkiler tamamen ters yöndedir. Çok beğendiğim bir ürün dahi olsa bu tür yönlendirmelerde bir şey almadan çıkabilirim.
Bu tür davranışlarla bazen küçük bir mağazada bazense büyük bir alışveriş merkezinde sıklıkla olmasa da karşılaşırız.
Dünyada yapılan araştırmaların söylediği tüketicilerin patron yaklaşımındaki satıcılara karşı hiçte olumlu tepkiler vermediği yönündedir.
Yüzyüze satışlarda olduğu gibi internet satışlarında da durum böyledir.
Onların insiyatifiniz dışındaki yönlendirmeleri veya ısrarları sizlerde olumlu etkiler yapar mı ?
Benim verdiğim tepkiler tamamen ters yöndedir. Çok beğendiğim bir ürün dahi olsa bu tür yönlendirmelerde bir şey almadan çıkabilirim.
Bu tür davranışlarla bazen küçük bir mağazada bazense büyük bir alışveriş merkezinde sıklıkla olmasa da karşılaşırız.
Dünyada yapılan araştırmaların söylediği tüketicilerin patron yaklaşımındaki satıcılara karşı hiçte olumlu tepkiler vermediği yönündedir.
Yüzyüze satışlarda olduğu gibi internet satışlarında da durum böyledir.
2 yorum:
Böyle durumlarda iş yine yönetimin vereceği düzenli eğitimlere düşüyor. Yakın temas ile gerçekleşen satışlar çok sadık müşteriler de oluşturabiliyor nefret eden müşteriler de.
Haklısınız . Yakın temaslı satışlarda müşteriyi yönlendirme ve zorlama arasında ince bir çizgi bulunuyor . Bu farkı anlayabilmek ve başarılı satışçılar yetiştirme konusunda eğitimin katkısı ise gözardı edilemez bir önem taşıyor .
Yorum Gönder