Sosyal medyayı kullanarak müşteri hizmetlerinde farklılık yaratan online ayakkabı satıcısı zapposun iş yapma şekli belki sizin işletmenize de uygulanabilir .
Müşterilerin ihtiyaçlarını çözün ve beklentilerinin üzerinde memnuniyet yaratın .
Bir çok işte insanlar değişimden çekinirler . Değişimin anlamı daha fazla iş yapmaktır . Yenilik yapılan işin benimsenmesi ve değişimle gelir .
Eğlence ve biraz ilginçlik yaratın . Bunlar müşteri hizmet ekiplerinde çok görülen yaklaşımlar değildir . Performans ve şirket bağlılığı açısından etkilidir .
Cesur , yaratıcı ve açık görüşlü olun .
Yaratıcılık konusunda insanları cesaretlendirmek çatık kaşlı olmaktan farklıdır . Esneklik sağlamak , işlerini yaparken çalışanların kendilerini yetkili ve daha sorumlu hissetmelerine yol açar .
Bir çok başarılı şirket , çalışanlarının işlerini daha iyi yapabilmesi için daha bilgili olmalarını destekler . Eğitim , uygulama ve bilgi çalışanların işlerini daha kaliteli yapmaları için verilen mesajlardır .
Çalışanlarla açık ve dürüst ilişkiler kurun .
Buradaki anahtar kelime dürüstlüktür . Böylece çalışanlar işlerini daha iyi yapmak için kendilerini daha fazla sorumlu hissedecektir .
Aile gibi ekipler yaratın .
Bir çok insan işyerindeki ekiplerin aile gibi olmasında aynı fikirdeyken pratikte böyle işlemez . Aile ruhu , bir güven ve işle ilgili amaç konusunda herkesin çaba göstermesidir .
Daha azla fazlasını yapın .
Fazla kaynak ile az iş yapmak daha kolaydır . Çalışanlarınızı az kaynakla çok iş yapma konusunda cesaretlendirin , başaranları ödüllendirin .
Heyecanlı ve kararlı olun
Bazen heyecanınız çalışanlara ilham verir .
Alçakgönüllü olun .
Mütevazilik çalışanları ve müşterileri etkiler . Bu yaklaşım işyerinde yukarıdan aşağıya doğru iner .
kaynak:openforum
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder