Yenilikler ile eksiklikler arasında hoş bir ilişki vardır .
Microsofttan Bob ‘un verdiği derste değindiği konulara bir göz atalım .
Müşterilere beklentilerinin altında olan ürünleri hiçbir zaman vermeyin .
Satışlarda ürünün yapabileceğinin üzerinde sözler vermek kapıyı açsa da bu iyi bir fikir olmayabilir .
Müşteriler teknolojiyi umursamaz .
Ürün ve hizmetlerden beklentileri hayatlarının kolaylaşmasıdır .
Küçük pazarlama bütçeleri harikalar yaratabilir .
Yaratıcı ekiplerin küçük pazarlama bütçeleriyle başarılarını biliyorum .
Ne üretirseniz üretin , müşterilerden ürünlerinizin başarılı olduğu şeklinde geri bildirimler almaya başladığınızda ilk etkiyi yaratmak için yalnızca bir şansınız olduğunu unutmayın .
Risk almaktan korkmayın
Bir şirketteki en kötü huylardan biri risk alınmamasıdır . Tercümesi , çalışanların farklı buluşlar için desteklenmemesidir .
Etkileyici gösterilerin işlevsel rolünü hiçbir zaman unutmayın .
Her sektör , hizmet , ürün bundan etkilenir . Sürecin testinde , geri bildirimler alınmasında , girişinde şirket içi konuşmalardan kurtaracaktır .
Yaptığınız iş ilk seferde başarılı olmazsa fikirlere açık olun . Bazen ısrarcılığa , yanlışları bulmaya önem vermek gerekebilir .
Alaya alınmaktan çekinmeyin .
kaynak:fastcompany
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder