Araştırmalar yeni iş girişimlerinin yüzde altmış oranında yanlış pazarlama kararları nedeniyle başarısızlığa uğradığını göstermekte .
Pazarı test etmeden ürünler sunmak hatalara yol açabilir .
90 ‘lardaki iridyum uydu telefon sistemleri uzaya uydu yerleştirmek için büyük paralar harcadı , fakat az sayıda insan bu hizmet için yüksek bir ücret ödemeyi kabul etti .
En iyi telefon fikri dünyanın her yerinde kullanılabilendir . Bunu basit bir pazarlama araştırmasıyla öğrenebilirlerdi .
Yeni ürünleri çok ucuza satmak .
Bir firma sandviçten , kahveye kadar bir çok ürünü müşterilere teslim etmek işine girmişti . Kısa sürede büyük ilgi gördüler . Tek problemleri ise ürün teslim maliyetinin kar marjından yüksek olmasıydı . Bir süre sonra kapandı .
kaynak:badmarketingideas
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder