Otel yöneticisi olarak sorumluluklarınız pratikte bir çok süreci içerir .
Ekibinizin her şeyi değil , parçası olduğunuzun farkında olun .
Personeliniz sizin özelliklerinizin ve yaklaşımınızın saygınlığınızı onayladığında başarılı olursunuz .
Projelerde ekibinizi göz önüne alın ve kullanın .
Her çalışanın yetenekleri , ilgisi her projeye uygun olmayabilir . O projeye uygun olanlardan yararlanın . Proje sonuçlarında görülen somut başarıları belirleyin ve oteldeki diğer ekiplerle paylaşın .
Her çalışan için hedefleri , beklenen sonuçları tanımlayın ve anlatın .
Bir çok otel yönetim şirketi , aylık veya onbeş günlük kısa toplantılarla , çalışanlarına uzun vadeli hedeflerini ve büyük resmi anlatır .
Değişimle yüzleşin .
Her işin tek bir çözümü yoktur . Yeni ve değişik alternatifleri göz önüne alın .
Performans standardını belirleyin .
Çalışanların hangi şartlarda başarılı kabul edileceklerinin anlaşılmasını sağlayın .
Çalışanları motive edici , düzenli performans görüşmeleri yapın .
Ödüllendirmeden yararlanın .
İşinizi paylaşın yalnız kontrolsüz bırakmayın .
İşi paylaşmanın anlamı güvenmek , desteklemek ve kontroldür .
Yardımcılarınızı yetiştirin .
Daha üst görevlere geçerken iyi yetişmiş bir ekibiniz olsun .
Başarısızlığa meydan okuyun .
Ampulü ticari bir ürüne dönüştüren ve binden fazla patent sahibi olan Edison ;
‘’ Ben başarısız olmadım , insanların sorunlarını çözmek için onbin kullanılmayan buluş yaptım ‘’ demişti .
kaynak:hotel news recource
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder