Kişisel markanız kalabalıklar içinde fark edilmenize olanak sağlar .
Küçük işletme sahipleri kendilerini tanıtabilmek için kurumsal firmalar gibi büyük bütçelere sahip olmazlar .
Küçük tecrübelerle kişisel marka yaratılabilir mi ? Bu tahmin edilenden kolaydır .
Hedef pazarınızı belirleyin .
Müşterilerinizin kimler olduğunu bilmeden , onların dikkatini çekmeden bir imaj yaratmak zordur . Müşterilerin ne tür problemlerini çözmeye çalıştığınızı , onların nasıl çözümler aradığını düşünün .
Nasıl eşsiz olabilirsiniz ?
Diğerlerine bakın , onlardan farklı yapın .
Çözebileceğiniz sorunların listesini yapın .
Web sitenizi oluşturun .
Markanın en önemli etkisi güven oluşturmasıdır .
Müşterilerin dikkatini çekemezseniz , ne kadar önemli ürünlere sahip olduğunuz önemsizdir .
Tecrübelerinizi internet sitelerinde paylaşın .
Sağlayacağınız ücretsiz bilgiler markanıza yardımcı olur .
İçine biraz da eğlence katın .
İnsanlara yardım konusunda samimiyseniz , güven sağlamanız kolaylaşır . Kendinizi kandırmayın . Yaptığınız işe kendiniz inanmıyorsanız , müşterilerinizi hiç inandıramazsınız .
kaynak:ezine articles
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder