Yıllardır çeşitli sektörlerde çok sayıda yöneticiyle , iş sahipleriyle çalıştım ve inceledim .
Hiç kimse mükemmel değil , bana hayatında hiç hata yapmamış yönetici gösterin , hiç kimse her seferinde doğru kararlar almaz .
Genel yönetici hatalarına bir göz atalım ;
Hatayı kimin yaptığını araştırmaktan çok nasıl düzeltileceği daha önemli .
Çalışanlarını dikkatli dinlemezler , sorunlarıyla gerçekten ilgilenmezler .
Kararlarında , davranışlarında , tercih ve alışkanlıklarında egolarına yenilirler .
Kibirlilik hali
Öncelikleri tüm şirketin başarısı , verimlilik , çalışan performansından uzaklaşabilir .
Dedikoducu , negatif , zayıf takım oyuncularını etrafına toplayabilir .
Yalnızca kendisi ile ilgili övgüleri dinlemek isteyebilir .
Kararlarında kimseye danışmayabilir .
Başarı için süre isterken , karşılığını vermeyebilir .
Şirket içi , dışı iletişimi kuramayabilir .
Yetersiz veya az motive edicilik
Yetki vermeden sorumluluk verebilir .
Çalışanların yalnızca bir kısmına yakın olabilir .
Verimsizlik ve organizasyon bozukluğu negatif etkiler yapar .
Hatalarda alışkanlığı değiştirme yerine ceza yönteminin seçilmesi .
Yanlış veya uygun olmayan eğitimler
Bir gün yerimi kapar endişesiyle yetenekli elemanların işe alınmaması .
kaynak:ezinearticles
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder