İş başlangıçları , atılacak adımların nasıl ve niçin olması gerektiğinin bilinmesi veya bilinmemesi nedenleriyle başarılı veya başarısız olur .
Yeni yapılan bir işte bir sonraki aşamada yapılacakların açık olması veya olmaması önemli .
İş sürecini anlamak için konuya bir göz atalım .
İnsanlara satmak istediğini değil , almak istediklerini sun
Genellikle insanlar bir işe dalıp başarılı olacaklarını düşünürler .
Ne demek istedim ?
Son moda , yeni bir spor ayakkabısı dizayn edeceğime , farklı özellikleri olan bir performans ayakkabısına konsantre olabilirim . Pazarın ilgi görebilecek daha küçük bölümünde olmak , rekabetin yüksek olduğu , ilgi görmeyecek büyük bölümünde olmaktan iyidir .
Nakit akışının önemini anlayın
Gelir giderlerinizi yakından izleyin , ödediğinizden fazla geliriniz olmalı .
Sürekli maliyetleri düşürecek yöntemleri düşünün .
Artıda değilse dünyadaki tüm nakit akışları değersizdir .
Tahmin yaparken maliyetleri daha yüksek , gelirleri daha düşük varsayın .
Satış ve pazarlamaya konsantre olun
İş hayatında satış gerçekleşene kadar bir şey olmaz .
Geliri arttıracak yöntemler bulun .
İşle ilgili her şeyi test edin ve ölçün
Daha fazla öğrenmenin daha fazla kazanmak olduğunu kabul edin .
İndirim yapmayın , değer katın
Gelirinizi indirimle düşürmek yerine değer katarak ürününüzü farklılaştırın
İş koçlarıyla çalışın
İşinize dışarıdan bakan uzmanlardan objektif görüşler alın .
kaynak:entreptreneur
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder