Kafanızdaki hedefleri rakamlara döktüğünüzde nasıl sonuçlara ulaşabileceğinizi önceden gösterir.
Firmayı kontrol altında tutabilmek amacıyla tüm kalemleri içerecek şekilde detaylı yapılmalı ,en geç 3 aylık dönemlerde hedeflerle sonuçların olumlu olumsuz farkları , farkın nedenleri sorgulanmalıdır. Ayrıca bir B planınızın olabilmesi amacıyla iyi ,kötü durum senaryolarında teste tabi tutulmalıdır.
Hedef bütçenin tutturulma oranını yükseltmek iyi düzeyde Pazar ,Konjonktür, Ekonomi ,İş bilgisi ve ekip çalışması gerektirir.
Önerimiz hedef bütçelerin 3 – 5 yıl süreli yapılmasıdır.Uzun vadeli tahminlerde yanılma oranınız yüksek olsada bu bakış açısıyla kazandığınız tecrübeyle sonraki dönemlerde yanılma oranlarınız düşecektir
Hiç yapmamanız ileriyi sağlıklı göremeyeceğiniz anlamına gelir .
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder