28 Mart 2011 Pazartesi

Müşterilerin Reddedemeyeceği Ürünler Nasıl Yaratılır


Bir çok müşteri dünyada yeni ürünlerin pazara girmesini bekliyor .

Küçük girişimciler içinse büyük rakiplere karşı kazanabilmenin yolu , rekabetin yüksek olmadığı pazarlara , benzersiz ürünler sunmaktır .


Küçük işletmeler için daha az riskli olan bu yöntem pazarlarda başarı şansını arttırır .

Evler için dekorlar yerine duvar çerçevesi satmak , baharat yerine soslar satmak , klasik çocuk elbisesi yerine özellikli elbiseler satmak müşterilerin alışverişlerde size öncelik vermesine neden olabilir .

Burada anahtar kelime konsantre olmaktır . Bulacağınız ürün müşterilerin gözünde çok çekici olana kadar .

Müşterilerin her ihtiyacını karşılayamazsınız .

Yüksek talebi olan bir pazarın küçük fakat karlı bir bölümünü belirleyin ve bu konuda en iyi ürün , hizmeti veren siz olun .

Pazarınıza uygun müşteriler belirleyin ve çözümlerinizle ilgili görüşlerini alın . Başarılı bir pazarlama stratejisinde bilgi önemli bir anahtardır . Ürünü piyasaya sürmeden önce potansiyel müşterilere fiyatı , rakip ürünlere göre avantajları ve dezavantajları konusunda fikirlerini sorun .

Müşterileriniz yüksek kaliteli , uygun fiyatlı , güvenilir , ikna edici özellikleri olan ürünler mi istiyor ? Ürün özelliklerinizin potansiyel müşteriler de yarattığı değerin ne olduğunu araştırın .

Hiçbir sektörün veya işin sizi bekleyen altın madeni olmadığını aklınızdan çıkarmayın .

Başarılı olmak için en çok gerekli olan , pazarın bölümlerini tanımlamak ve bir bölümünde görülen yerine getirilememiş ihtiyaçları belirleyip doldurmaktır .

kaynak:powerhomebiz

18 Mart 2011 Cuma

İş Fikrinizi Gerçekleştirmek İçin Acele Etmeyin


Bir çok girişimci fikirlerini gerçeğe dönüştürmek için aceleyle iş planları yaparlar .

Planı yapmadan önce fikrin iş fırsatlarına uygun olduğu konusunda ikna olunmalıdır .

İş planı işin son aşamasıdır . Girişimin tutarlı olduğu konusu netleştikten sonra dikkatli ve objektif bir çalışmayı gerektirir.

9 Mart 2011 Çarşamba

Otopark Sorunlarınızı Çözüyoruz


Benjamin Sann

Bestparking

2004 yılında kurulan şirket beş kişi istihdam ediyor.

Şehirlerdeki park yerlerinin haritalarını barındırması yanı sıra fiyatları arasında karşılaştırma yapma şansı sağlıyor.

Diğer yandan ise otopark şirketleriyle yaptıkları anlaşmalar sayesinde rezervasyon imkanı da sağlıyor.

Şu an dört şehre yayılmış durumda .

Sann bu işe lisedeyken başlamış ve ondokuz yaşında

kaynak:moneycentral